ヴジャデラボ(Vujade Lab)

好奇心をシェアする

イスラーム幾何学ワークショップ大阪に行きましたI went to the Islamic Geometry Workshop Osaka.

サラー カスモ博士(Dr.SALAH KASMO)の『Circle and Lines』https://m.facebook.com/circleandlines/?locale2=ja_JP

の『イスラーム幾何学ワークショップ』大阪に行きました。

 

f:id:vujade-lab:20180709221005j:image
f:id:vujade-lab:20180709221000j:image

 

 

日本語のワークショップの書類やスクリーンは日本語でしたが全編英語での説明でした。

 

高級なシャーペンとコンパスで基本的なパターンからだんだんと複雑な図形をかく練習をして後はペンで実際に清書して描いていきました。

f:id:vujade-lab:20180709221439j:image

f:id:vujade-lab:20180709221446j:image

 

 

 

 

初心者にはなかなか難しいワークショップでした。

 

 

Dr. Salah Kasmo's "Circle and lines" https://m.facebook.com/circleandlines/?locale2=en_US
"Islamic geometry workshop" I went to Osaka.
 

 
 
Documents and screens of Japanese workshops were Japanese, but they were full-length explanations in English.
 
I practiced gradually complicated figures from basic patterns with high-quality sharpeners and compasses, and after that I actually drew a picture with a pen and drew it with a pen.

 
 
 
 
It was a difficult workshop for beginners.